Götet + helgen

Hejhej! Här sitter jag ock tänkte skriva lite snabbt, måste börja göra mig i ordning och så snart. Har fotbollsmatch idag i Skillingaryd mot Skillingaryd! haha.


Helgen har varit mkt bra. Men synd bara att jag inte träffat alla tjejer.
Igår iaf så for ju jag, Mia & Linn till Göteborg med min mor&far. Det var riktigt nice. Ganska mkt skrattanfalls kramper i magen (A) <3 Hittade ett par jeans och en tröja. Sen var jag hos Linn på kvällen med lite folk. <3 Nice.

Sov hos Maria inatt, åkte hem med Ellen vid halv elva.
Och idag har jag inte hunnit med så mkt (A)





Jeansen kommer från Bikbok. Har lagt upp bild på de här tidigare och letat efter dem ett bra tag men har inte funnits i min storlek, men nu är de funna (Y)

// S.

Kommentarer
Postat av: Fia

dom jeansen jag har?

2008-05-25 @ 13:53:17
Postat av: mia

dom jeansen är så nice på dig :) <3

2008-05-25 @ 13:59:16
Postat av: saga

finfina bilder <3

2008-05-25 @ 19:14:06
URL: http://sagansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0