Frefrefredag helt enkelt.

Hejhejhej.
Mamma kom in till mej vid halv elva och frågade om jag ville förlja med på konstutställning i Eksjö. Det ville jag inte. Efter det kunde jag inte somna om så jag pluggade en stund. Känns ganska skönt, i engelskan ska vi läsa texter, skriva vad texterna hanldar om, skriva ner 20 glosor och göra frågor till texten. Man ska göra 8 sådana gula texter ur textboken. Har nu gjort 5 stycken, håller på med min 6:e . Har iaf kommit någon vart, iof ska detta lämnas in v. 22, men känns skönt att ha det gjort. På tisdag ska vi lämna in inlämningsarbetet om hur vi har ätit i tre dagar. Har också nästan gjort klar den. yippie.

Ska fortsätta plugga snart. Idag blir det även inköp av dator till moi. woho. Men får se när mamma & pappa kommer hem från konstutställningen.


Pappa kom in till mig igår kväll och typ viskade:
- Du Sallyy, ska vi köpa en dator imorgon eller?
Han kom in och typ viskade det .. hmm .. Mamma satt iofs där nere ( ; Hon gillar inte att han bara köper grejjer all the time.

image57

// Sallyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0