Dopet - Emil Gösta William

Han döptes till Emil Gösta William, den där lillen .

Tänkte plugga snart, skulle behövas .. eller så väntar jag till imorgon, vilket låter mycket mera frästande .. hmm, jaa..


Tänkte snacka lite fotbollsproblem, Sallyfotbollsproblem. Japp, så är det nu för tiden. Jag har fått endel problem när jag spelar fotboll.
1. jag har börjat slänga upp mina händer och vända ryggen emot bollen när någon ska skjuta istället för att gå fram, och gå in med kroppen mot motselaren .. dåligt Sallyy, dåligt.
2. Jag är slarvig med att byta position efter jag har passat .. eller iaf när jag är trött. Dåligt Sallyy, dåligt.
JAG MÅSTE HELT ENKEL SKÄRPA MIG!

okej .. till det lite bättre då. Jag kan fortfarande lägga hyffsade frisparkar.. men .. det är ju inte det fotboll går ut på, eller hur ?

nog med fotboll. Hejdå, // Sallyy

Kommentarer
Postat av: PellenEllenPellen

men ja då som inte ens får den den på backen efter utsparkar hahahaha

2008-05-04 @ 20:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0