Cabarén, ohja.

Idag på cabarén var det riktigt roligt, ohja. Lite flummig så att säga, hehe (A). Dansen går snart som tåget på rälsen (passande till texten där nere, hehe) vilket känns bra, snart kan man börja öva på annat som man ska göra.


På lördag blir det förhoppningsvis Göteborg för min och Cajsas del! Annars tar min katastrofalt onda makt över om jag inte är i Götet snaaart. aj, i sånna fall. Inte bra.
Vi tänkte ta tåget både dit och hem, men sen skulle visst pappa (sån himla tajming, får tacka min broder för det. Tacktack.) på min brors konstutställning i Göteborg. Så vi kan åka med honom dit och ta tåget hem, yiiipiiiie! Fy va nice i sånna fall, hoppas hoppas. (Y)
Jag vill, jag vill. ( :

puss,
Sallyy

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Så jävla kul ska det bli. Du och jag i Gbg kan det bli bättre! Älskar dig<3

2008-05-14 @ 13:26:46
Postat av: mia

najsigt värre ^^

2008-05-14 @ 19:34:24
URL: http://hohom.blogg.se/
Postat av: saga

LITE flumm? Du var typ.. FLUMMARN! Och ellen..

Jag vill också till Göteborg =(

2008-05-14 @ 20:50:36
URL: http://sagansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0