Bloggar

Tänkte slänga ett inlägg med vilka bloggar jag just för tillfället läser mest . Varsågoda ; )

Bloggar:
- Style by Kling
- Stina-Lee
- Lisaplace
- Kenza
- Amanda Berg
- Karia Olofsson



Om ni någon gång har läst denna blogg så kanske ni har sett detta inlägg som jag snart ska snacka om. Inlägget handlar om att hon då, Kissie som hon kallas av någon konstig anledning som jag verkligen inte orkar bry mej om skrev vad hon dissade och hissade typ.



Kanske lite suddig bild , men what ever.
Iaf, hon beskriver Gladiator skor som "klumpiga" - Jag fattar inte hur dessa skor skulle kunna vara klumpiga på något vis. Tell me.
Mina ögon finner ingenting som skulle kunna stämma överens om hur hon beskriver Gladiator skorna som "klumpiga". Do you? De verkar ju vara hur smidiga som helst! (Y)

// Sallyy

Kommentarer
Postat av: sara

Åh jag älskar lisaplaces stil! :)

2008-05-30 @ 23:43:49
URL: http://[email protected]
Postat av: MANGO

ähhh Kisse verkar bara vilja provocera, för det är ju då folk kommenterar hehe ^^

2008-06-01 @ 07:59:43
URL: http://Http://mialia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0