With you

Var som sagt på "Flak-konserten" .. hmm, jätte roligt. Vi kom när det var sisådär 10 min kvar kanske ?
För att orka gå upp till Flahult så stack vi till VIP före, jag köpte energidryckk (-drink, dröck? aja, what ever!). Haha, vägen dit var rolig iaf ^^ Tog jäkla massa tid .. (A)

Sen gick jag, Linn, Ellen & Sanna hem igen. Efter typ bara 20-30 min där uppe, hehe (A) Stack till VIP igen, sen hem till das Ellenpellen. Satt ute på hennes alltan (heter det så, terass kanske ? Vilket föredrar du Ellen?) å snackade. Vissa människor är knäppa. aja.




Ganska lättroande måste jag nog erkänna. Ta kort på en datorskärm. Men men.
Iaf, tog med mej datorn ut i helgen - fint ju ^^ Bara för er som undrar lix. ; )
Men ni måste ändå tycka att mina brills är ganska coola iaf?
// Sallyy

Kommentarer
Postat av: Fia

Who´s da knäppis?

2008-06-03 @ 18:27:51
URL: http://sofiaspjuth.blogg.se/
Postat av: Linn

aj löööv your glasses (A) haha. på vägen upp till das konsert var det roligt xD värsta fullegubbar var vi x) Drynk ! :D hahaha. Cola & energiDRYNK xD <333

2008-06-03 @ 19:11:54
Postat av: PellenEllenPellen

altan heter de (a) hahaha (: men äre inte HannePannes glasses ?

2008-06-06 @ 00:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0