Stronger

Igår: Mamma skulle skjutsa hem kära mormor till kära Växjö, så jag slängde in mig i bilen. Vi stannade över dagen, gick runt på stan och träffade senare kusiner m.fl . ( :

Idag: Åkte in till stan och träffade Sofia. ( :

Imorgon:
Kanske Växjö igen? Pappa ska på konferans där, så jag kanske följer med för att träffa mormor&kusinerna igen ? Skulle sitta fint i såna fall.


Annars.
Har ni någon gång tänkt tanken: "Vem är jag?" ? Jag vet, det låter psyco, men det känns äckligt på höög nivå. Man får lixom inget svar utav den frågan, man blir bara himla förvirrad. Allt lixom bara släpper. Åtminstone för min del. Det är sjukt svårt att förklara hur jag menar och känner.. allt blir bara så overkligt.

Missuppfatta mej inte, tro inte att jag är totalt galen, för det är jag inte. Hmm ...


Puss&Kram.

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag fattar vad du menar! Jag har också sådana tankar ibland ;)

2008-06-24 @ 20:48:04
URL: http://sagansson.blogg.se/
Postat av: mia

ja glömde bort å förklara de ja mena innan vi skulle somna. de med att ni är ni å ja är ja å aa massa cp haha. de ska ja förklara nån dag för de är också sjukt å ja blir helt cp när ja funderar på de ^^

2008-06-28 @ 15:56:08
URL: http://hohom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0