Shine on

Blev väckt 11.40 idag, kändes som att gå upp typ klockan 7. Var trött, trött & trött.
Match i Burseryd vid 15.00 .
Vi förlorade (fiifan, illa.) med 1-3 .



Kom hem & lookade fotboll.
Och åhhhh, va surt att Villa skulle göra mål i slutminuten för Spanien. Aaaaahh, frustrerande!
Däremot tycker jag det var fint och se Källström på planen en liten stund.

Nästa match är mot ryssland, och vinner Sverige den är det Holland som väntar (I think) . Och ja .. Holland är ju inte ett lätt motstånd.

Men en sak som har tänkts på i min hjärna, är att man ibland säger: "Det hade varit 2-1 till Spanien nu, men de fick ju inte straffen." (Bara ett exempel på lag&målskillnad) Jag menar, man kan ju aldrig veta säkert om ett lag skulle ha satt just den straffen eller gjort ett mål bara för att någonting hindrade ett skott eller att domaren tog ett beslut som han/hon tyckte. Därför tycker jag det är lite fel att säga att det laget hade vunnit matchen/haft fler mål om de hade fått den där frisparken/straffen.
Förstår ni? Hehe (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0