Onsdagen

Efter skolan drog jag & Linn till Netto där vi träffade Cajsa. Lite fel åkningar med bussen hann vi också med innan mötet med Cask, haha! Iaf, inne på Netto fann vi oss lite gosaker. Sen tog vi bussa hem till mej. Lite senare kom Simon & Pontus, ännu en lite bit senare in på kvällen kom Marcus. Simon, Pontus&Cajsa åkte upp till Sandseryd & västersjön.
Sen kom de tillbaka hit, stack igen för att käka pizza. Marcus, Pontus & Simon alltså.
Sen satt vi (Linn, jag & Cask) in das kök och flummade. Sen blev mitt hus stormat, jag lovar! Stormat, av annat folk. Hmm ... trött som man var, va det ända man kunde göra att låta de stanna .. Annars hade det väl blivit kalabalik utanför istället. Fast, kalabalik blev det i vilket fall. De stannade nån timme, sen gick alla. tack, för då väntade sängen så kärt på mej ; ) Hah.
Somnade väldigt fort kan jag lova.
Men vaknade å låg vaken länge i natt för er som undrar, min mage hade ont som fan. Himmel. Samma ställe som gör ont och bidrar (tror jag) till att jag inte kan andas när jag anstränger mej en gnutta.. kanske skulle ta å kolla upp det där märkligt onda i magen?
Vaknade flera ggr inatt pga. magen. Och desutom blev man väckt i morse, illa säger jag.

Any way .. ska in till stan idag med lite folk. <3


// Sallyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0