Matchen mot Forsheda.

Hade som sagt match mot Forsheda nu ikväll. Vi losade med 3-1 . Men bra var det minsta vi var i andra halvleken, men det räckte ju icke. Det var riktigt roligt å spela idag också, har inte varit så kul de sista gångerna pga. att jag haft ont i magen - svårt att andas (visserligen fick jag det idag också, men ja.), och att jag sugit rent allmänt.
Spelade faktiskt ganska hyffsat idag, om jag får säga det (A) . Känns bra. Förövrigt har min bollräddsla minskat (haha, det är sjukt. Hur kan man vara bollrädd om man spelat fotboll i .. många år?)
Och hade även en målchans som var .. ganska hyffsad. Jag spelade libro (hehe) idag, men sprang fram på en hörna .. Precis utanför högra krysset. illa. Men men : D Jag måste faktiskt få skryta en liiiten aning .. jag känner mej ju lite stolt. woho, good for me. Ja, faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0