It's still Tisdag.

Dagen började med att jag väcktes av mammi vid 7. Men jag orkade inte gå upp så somnade om. Senare väcktes jag iegn av att telefonen ringde, Ellen i andra änden. Bra att du ringde så att jag inte försov mej ännu mera. Klockan var nämligen runt 8.20 då. Börjar ju halv. Så upp och studsa - duscha. Sen skolan med Ellen.
Men ingen bryr sig om man försover sig typ, jag orkar inte bry mej. Ingen bry sig, så? Lixom, varför inte sova lite extra då?


Träningen var rolig idag. Gött, må jag säga. Lite vattenkrig efter träningens end. (A) Fick skjuts hem av M sen, tack (A)

När jag kom hem var det käk som gällde, sen duschen (orkade inte vänta med maten, så duschade efter. Kalla mej äcklig om ni vill. Hah) Sen visade det sig att det fanns jordgubbar är hemma... åhhhhhhhh! Käka, käka. Ska snart ner å käka ännu mera, + godis som Hannes precis vart nere å köpt ^^

aja. any way.
Ska kila nu, som jag sa: äta mer jordgubbar + godis.



Byebye, Sallyy.

Kommentarer
Postat av: "M" :)

gottgott med jordgubbar :)

2008-06-03 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0