Dagens planer blev ändrade idag.

Hade tänkt att åka upp till kära Cask & västersjön och stanna där hela dagen idag , men så blev det inte. Jag hade visst lovat min mamma (för arton år sedan) att följa med på min kusin dans uppvisning idag. Så, inget umgänge med Cask idag.
Min kusin var jättejätte bra iaf. Åkte sen hem till kära moster. Måste bara få säga .. min släkt är ganska märklig .. hehe (A) Iaf, käkade där & så. Fint ( : Gick även till A6 med mamma för att kolla på skor. Hittade dock inga.

Sen åkte jag&mamma till Maxi.
Jag är propppmätt! Ätit en massa mat, jordgubbar, godis, glass .. herregud vad min mage står ut ; )


So long suckers för nu ska jag hem till Sanna!

Kommentarer
Postat av: Linn

attans, västersjön hade vart gött ;) pöss <3

2008-06-07 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0