Vista cup

Hejhej!
Hur mår ni?
Jag mår toppen idag, förutom lite verk i fötterna .. menmen, jag överlever det iaf! :D
Som sagt var det ju cup för min del idag. Cup i Vista, Kaxholmen. Det var riktigt roligt, men himla jobbigt imellan åt. Vi spelade 6 matcher på 25 minuter. Första, andra och tredje matcherna spelade vi oavgjort, 0-0, alla de tre matcherna. Sen blev det förlust två matcher. Sista matchen blev det vinst med 2-0! :D Vi kom sist av de alla de åtta lagen, woho. Men kul var det iaf, jag tror ingen var riktigt ledsen över att vi kom sist. Haha! Vi spelade faktiskt lika mot både 1:an och 2:an! Alltså de som kom etta av de åtta lagen och tvåa, Hehe. Tolkning här känner jag. Lite vattenkrig efter vinstmatchen hann vi också med (;

image48 image49
(Bilder från träningslägret 12-13/4 . )

// Sallyy

Kommentarer
Postat av: PellenEllenPellen

åh vem gjorde första målet o spelade fram till Lovvan ? Vem ? Vem ? ja säger bara Vem !? hahaha ;)

2008-04-26 @ 20:27:49
Postat av: saga

Gött att de va kul ändå! :D

2008-04-27 @ 10:44:25
URL: http://sagansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0