Söndag och trött

Hallå där!

Träningsläger var det i helgen då.
Lördag: Träning, lunch, teori, en kort träning igen och sen löpning i skogen. Middag, femkamp (Jag var i lag med Hanne&Sanna, vi vann! woho) Sen fick vi göra vad vi ville. De flesta satt och kollade på tv men jag, Ellen, Malin och Lizzan satt och snackade istället. Riktigt trevligt, <3
När vi skulle sova så var jag ganska pigg, eftersom jag bara suttit och snackat mej igenom större delan av kvällen. Så, Ellen & jag blev ganska flummiga, eller iaf Ellen!.. Hehe (A) Precis samma sak som förra året:
"MEN TYSTA DÅ, ELLEN - SALLY!" , Det upprepades ganska många gånger. Hehe (A)
Idag skulle vi gå upp klockan halv åtta, men endel av folket var uppe redan kvart över sju. Då kunde de ju inte klaga på mej och das EllenPellen för att vi störde deras skönhetssömn. De gick ju ändå upp tidigare på morgonen? Palla ^^
Aja. Vi var uppe och gjorde oss iordning och åt i morse då efter vi gått upp, låter ganska logisk va? Att äta efter man gått upp ^^ . Sen städade jag och Ellen i omklädningsrummen. Och sen städade vi lite upp i "sovsalen" också.
Sen åkte vi till Hammarvallen för att spela träningsmatch mot Barnarp på grusplanen . Det gik inte bra. Fast , det var roligt iaf.

// Sallyy

Kommentarer
Postat av: PellenEllenPellen

asssss najs va de , hahahaha :D

2008-04-13 @ 21:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0