Söndag kväll

Sitter här och försöker hitta på något vättigt. Har pluggat lite innan men orkade inte mer, såg Andra Avenyn istället såklart. imorgon är det lite jobbigt, Cajsa är inte i skolan men som tur är har jag inga för långa raster som jag måste umgås alltför mycket med mej själv på. ^^ Bra är ju det. På tisdag är det samma sak. Cajsa är inte i skolan.



Till mia som kommenterade något inlägg lite längre ner.
Allt bara brister ibland. Nu är det en tid som är lite tyngre än vanligt. Det är för mycket att tänka på och jag vet inte varför jag tänker så mycket mer än vanligt nu.

Jag kan berätta någon annan dag till dej och tjejerna kanske, skriver inte mer här nu och tror inte du fattar så mycket ändå här. Tack för du bryr dej. Det är inget allvarligt. Bara tankar.

// Sallyy

Kommentarer
Postat av: Mia

Okej. Nej inte så lätt att förstå men jag förstår ju att det är nåt. Men du kan alltid prata med mig bara så du vet. Älskar dig

2008-04-21 @ 18:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0