Mitt horoskop - Skorpionen

Jag läste i So boken och bläddrade igenom den, så såg jag Horoskop. Nästan allra längst bak i boken finns alla horoskopen. Jag läste igenom min, såhär stod det:

- "
Skorpioner har ett gott självförtroende. De har en nästan hypnotisk utstrålning och lockar andra människor till sig. Varken förolämpningar eller smicker biter på en skorpion. Andra människor brukar snällt lyda när en skorpion kommer med en befallning.
Man kan vara säker på att skorpionerna kommer att säga sanningen om man frågar dem något. De får respekt från andra. Skorpionerna är mycket orädda och är beredda att offra livet för att rädda andra människor. De glömmer aldrig en gåva eller en vänlighet men inte heller en oförrätt."

Hmm ..
Att jag har en nästan hypnotisk utstrålning och lockar till mig andra människor, att jag varken tar åt mig av förolämpningar lr smicker, att folk lyder mig och att jag är orädd ... Det kan jag inte hålla med om.

// Sallyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0