Mina skåpsnycklar & mitt skåp

ja ..
Det är förbannat jobbigt när Juhlin tar ens nycklar i över tjugo minuter och vägrar att ge tillbaka dem. Ojoj, tjugo minuter! Vilket rekord.. Aja, han gav tillbaka nycklarna precis när vi började, men då tog Falck&Sanna dem, tack för hjälpen där ja. Plus att mitt kära, älskade, lättöppnande skåp just nu är raka motsattsen till det jag just skrev bara för en viss Fågel Falck stog och slog på det. Slog sönder det, stackars skåpet .. Hehe.

Jag kanske skulle börja skriva här dagligen om mitt skåp & mina skåpsnycklar, vad sägs ? Hehe.

Aja, annars har dagen varit fin : )
Fin dag med fina människor.

// Sallyy

Kommentarer
Postat av: falck :D:D

FIIIIIIILÅÅÅÅÅÅT (A) , men det var ju Sanna som slog på det också :) haha

2008-04-16 @ 16:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0