Måndag

Var som sagt själv i skolan idag, utan Cajsa alltså. På lunchen följde jag med Sofia, Sanna, Ellen, Maja ner till Happy (äckel)Time. För fan, vattnet smakade pizzasallad! Helt otroligt äckligt. Efter Äckel Time så gick vi till Konsum. Köpte Daim (A) Sen upp til skolan igen och ha spanska. Efter spanskan ringde jag pappa.. Pratade lite med honom och sen stack jag hem. Jag var trött, hade ont i magen och .. kände mej.. konstig. typ. Inte konstig så andra märkte det, det var inte så jag menade utan på ett annat vis. Eller jag hoppas inte jag var allmänt konstig.

Det är jobbigt.
// Sallyy

Kommentarer
Postat av: Linn

Hoppas du mår bättre snart !:) (L)

2008-04-21 @ 19:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0