Hv - Linköping, domarnas dömning.

Var nyss hemma hos broder Rasmus och kollade hockey med pappa & Björn.

Måste bara säga att .. jag tycker domarna var skräp. Visst, de har en dommarutbilning men så som de dömde idag var ju för fan inte rätt tycker jag. Inte såg man att de hade gått en utbildning. Det var nästan som om domarna ibland tyckte att Linköping & Hv spelat för länge utan utvisningar. Och vipps, så var en Hv spelare utvisad för en liiten dragning. Det störde ju inte ens spelet! Och nejjnej! Linköping gjorde ingenting sånt, nejjdå.
Och under sista perioden (tror jag), en sådan klockren crosscheking från en Linköping spelare mot en Hv spelare. Mitt framför ögonen på domaren! Men nää! Det är ju typ bara Hv som kan ta utvisningar. Bara för att de ofta tar i, och tacklar. Man måste ju få ta i någonstans!
Nejj, det var inte rätt dömt från domarna tycker jag.
Hehe.

Men synd var det ju ändå när Hv gjorde mål och Linköpings målvakt låg på pucken så man inte kunde döma mål eller ej. Bara för att man inte riktigt visste om den var inne. Det var den, det vet jag. Det visste nog många, hehe. Men men, det är väl ändå regler. Att om man inte ser pucken så kan man inte bara ta för givet att pucken är inne, eller ute. Synd är det ändå!


Var bara tvungen att skriva av mej lite. Nu ska jag fixa lite andra stuffs innan jag ska sova.
// Sallyy

Kommentarer
Postat av: Karin

vad roligt att höra:D

2008-04-10 @ 07:47:20
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Linn

domaren kan gå o hänga sig
töhöhö

2008-04-11 @ 23:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0