Hej alla

Hej alla .
Nu är jag här med en ny blogg.
Jag tog bort den gamla bloggen, "KnutKnutisson" för att jag inte pallade med den och mitt skrivande där. Hah, ganska oseriös blogg om jag säger så. Ni som läst den förstår nog vad jag menar. Men iaf, jag ska försöka hålla denna blogg ganska ren från onödig skit. Hehe (A) Vi får väl se hur mycket som jag tycker är "onödig skit" då ..


Hoppas jag fortfarande har nåågra som läser iaf .. Lite kul är det ju med någon kommentar här och var. Själv ska jag bättre mej på att kommentera andras bloggar. Promise. Man känner sig lite mer uppskattad då, lr hur?

// Sallyy.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska bli en trogen läsare! Haha. Förövrigt lyckas jag inte lägga till dig bland kontakterna...

2008-04-09 @ 12:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0