Fredag

Idag var det "ta-igen-dag" i skolan, Cajsa och jag jobbade lite med So redovisningen. Sen stack jag, Maria, LinnMaria, Sofia, Ellen och Cajsa därifrån. Innan vi slutade alltså, det var så jag menade ; ) Jag, Maria & Sofia åkte in till stan. Åt på donkan och tittade runt lite. Sen kom Ellen också. Vid tre tiden gick vi till Kulturhuset, jag& Mia skulle dansa. Sen åkte vi hem till Maria. Efter en stund kom också Cajsa. Sen kom mammi och hämtade mej, skit tidigt. Menmen. What to do ? Träffade Hannes här hemma. Sen har jag väl bara drygat mig.



Just för tillfället känner jag mej väldigt dum. Jag är otrevlig. Mot folk som folk. Men mest mot das familia. Mot Björn av alla också, för det mesta. Mot Berra-Björne-Börnie (samma människa ifall ni undrar. haha!) Not good, right? Men går väl över så småning om (A) Man har sina små brister.



Pappa smsade innan när matchen var över, alltså matchen mellan Linköping & Hv såklart. Det stod: "Hv!!!". Wooho, sa jag då. ^^ Hejja Hv! Men jag har ännu inte hunnit fundera ut vad resultatet blev. Hehe (A). Är glad så länge de vinner, och bryr mej inte så värst mycket om das results.



Imorgon äre Åsavallen som gäller, träningsläger förstås!
På lördag kommer vi träna 2 times, och på söndag en. Och en träningsmatch mot Barnarp vid 11 tiden.
Häääärligt!

Nu ska jag göra nått annat. Hejjsvej.
// Sallyy

Kommentarer
Postat av: Linn

Attans att jag inte kunde ikväll :( men vi syns ju på måndag :D

2008-04-11 @ 23:39:10
Postat av: saga

HV71!!!! Dom vann med 4-3. :D Wohooo!!

2008-04-12 @ 12:07:15
URL: http://sagansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0