Citat


Cajsa - Hur säger man om man ska säga "lite här och lite där" på engelska? Jag menar "little her, little .." .
Jag - "Little her, little there".. typ.
Cajsa - För man kan ju inte säga "little her, little deer" - lixom, lite här och lite rådjur.. ?
Jag - Nej, man säger absolut inte rådjur! Man säger THERE!
Skratt, skratt och åter massvis med skratt ( ;



Jag fattar inte vart du fick rådjur ifrån, för det var iaf inte mitt uttal som förde dej till de tankarna kan jag försökra er om. Jag är inte såååå kass på uttal. berätta för mej Cajsa lilla, tell me ^^

Kommentarer
Postat av: saga

Haha, cajsa är för go hon :)

2008-05-01 @ 15:04:16
URL: http://sagansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0