A-b

Imorse vaknade jag av att mamma ryckte upp dörren,
- "Sallyy! När ska du samlas?"
- "Ähh ... kvart i två tror jag."
- "Hon är halv ett nu! Det är nog ganska smart att gå upp då. När är matchen?"
- Ojddå, shit. ähhh.... klockan tre."

Jag sov alltså till halv ett vilket inte är specielt likt mej. Brukar vanligen gå upp runt klockan elva (även om jag gärna skulle vilja sova längre varje gång) för att inte sova bort dagen. Men idag gick det bara inte. Jag var som a stone i sängen, hehe. Efter trekvart kom Ellen & her dad för att hämta upp moi och åka till Åsavallen och spela Dm-match mot Skillingaryd! Men .. jag fick inte spela, inte heller Jossan fick det. En mindre back och ingen målvakt. Shit.
Tränarna - "Tjejer, vi har gjort ett väldigt misstak .. de som är 93:or får inte spela ..." Vi fick alltså inte spela, vi 93:or . Men det löste sig ju iaf. Men surt när man har varit peppad hela helgen inför första matchen på gräs (desutom Dm-match.) Men vi fick ta hjälp av lite 95-96:or tror jag det var. Vi vann matchen efter förlängning (2x 5 minuter) och straffar. Wooho!

// Sallyy

Kommentarer
Postat av: PellenEllenPellen

Det sög & ja sög på plan men de va kul ändå. blir helt lycklig av dom tjejorna

2008-04-20 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0